Ostatni dział nauki matematyki w klasie czwartej to geometria przestrzenna. W tym roku został on zrealizowany w inny sposób. Uczniowie klas czwartych przez kolejnych 5 godzin lekcyjnych realizowali projekt „I love cube”. Poznawali własności i budowę sześcianu poprzez zajęcia praktyczne. Rysowali siatki sześcianu, kleili modele z brystolu, budowali modele szkieletowe z wykałaczek i plasteliny. Mieli też okazję poznać sposoby obliczania pola powierzchni objętość sześcianu. Na świeżym powietrzu uczniowie grali w klasy. Siatka sześcianu była podstawą tej gry.

Na zakończenie uczniowie otrzymali pamiątkowe dyplomy oraz drobne upominki w postaci przyborów geometrycznych.

Odbył się także test sprawdzający zdobytą wiedzę. Oto wyniki:

Klasa IVa

I miejsce - Kacper Szczelaszczyk

II miejsce - Gabrysia Falińska i Antosia Wiśniewska

wyróżnienie – Ale Chądzyńska i Oliwer Salak

Klasa IVb

I miejsce – Piotr Kędzierski

wyróżnienie - Bartosz Pesta

Projekt opracowała i przygotowała p. Milena Makowska